Kreatív pályázatot írt ki Magyarország legnagyobb bevásárlóközpontja

HIRDETÉS

November 15-ig lehet pályázni a Westend logópályázatára, ahol a határtalan fantáziáé a főszerep. 

A bevásárlóközpontja tavaly teljesen új arculattal ünnepelte fennállásának huszadik évfordulóját. Az új logóban található W betű konténerként funkcionál, azaz kizárólag a formája kötött, tartalma azonban szabadon változtatható, melyet most bárki megtölthet a saját ötletével. A kreatív tervezőpályázatra november 15-ig várják a munkákat – a fődíj pedig egy 300.000 forintos vásárlási utalvány.

A pályázók készíthetnek számítógépes grafikát, festhetnek, rajzolhatnak, fotózhatnak, plasztikázhatnak vagy éppen választhatnak bármilyen, nekik tetsző egyedi technikát. Egy dolog adott: a W forma. A pályázat részletei, a leadási paraméterek, valamint a kiindulópontként szolgáló W-sablon ezen a linken érhető el.

A beérkező pályaműveket háromtagú zsűribizottság, azaz Bérczi Linda, a Budapest Art Week igazgatója, Baranyai Júlia, az Avalanche Kreatív Ügynökség művészeti vezetője, Kovács Orsolya, a Westend marketing igazgatója és a szponzori zsűri, az Yves Rocher, valamint a Miniso bírálja el.

Eredményhirdetés: 

I., II., III. helyezett és szponzori csomagok: 2020. november 20.

Díjazás:

  • I. helyezett: 300.000 Ft vásárlási utalvány
  • II. helyezett: 200.000 Ft vásárlási utalvány
  • III. helyezett: 100.000 Ft vásárlási utalvány
  • IV. közönségszavazat: 10 db Westend ajándékcsomag (10.000 Ft értékben/csomag)