Hősnőké a jövő!

A Loffice Coworkid és a Coca-Cola Magyarország közös nőnapi kampányfilmje

Ezzel a szlogennel publikálta közös nőnapi kampányfilmjét a Coca-Cola Magyarország és a Loffice Coworkid.

A tavalyi évben sikerrel futó #jövőanyukája programsorozatot követően a két szervezet idén is folytatja együttműködését, és az év folyamán több szakmai nappal, vállalkozói workshoppal, munkaerőpiaci visszatérést támogató meetuppal és #énjövőm tréninggel készül, hogy elősegítse a nők esélyegyenlőségének javítását és hősnővé válását.

Az anyák támogatására, a művészeti alkotómunkájuk segítésére már rezidencia-program is elérhető, amiről Klenyánszki Csilla mesélt nekünk egy korábbi interjúnkban:

Artmagazin: Kezdeményeztél is egy rezidencia-programot ezzel az élethelyzettel kapcsolatban, a Mothers in Arts Residency-t.

Klenyánszki Csilla: Van egy rendhagyó online rezidencia-projekt anyáknak, az ARIM, aminek a kitalálója egy angol, de Amerikában élő művész, Lenka Clayton. Az a lényege, hogy ad egy know-how-t, egy keretet rezidencia-programhoz, amit aztán saját magad csinálsz meg. Ennek segítségével csináltam egy tervet, amivel pályáztam a kezdő képzőművészeket segítő Mondriaan Fonds-hoz Hollandiában. A pályázatba belevettem a Mothers in Arts Residency projektet úgy, hogy ezt az online dolgot fizikaivá szerettem volna tenni. Meg is kaptam az ösztöndíjat, és megcsináltuk a rezidenciát, ami három hónap volt tavaly március és június között. Készítettünk egy weboldalt, volt egy open call, amire kilencvenen jelentkeztek a világon mindenhonnan, Új-Zélandtól kezdve Amerikán át. Közülük kiválasztottam három művészt, ketten Amszterdamban élő, de külföldi alkotók voltak, a harmadik pedig Brazíliából jött a kislányával az adott időszakra.

A Klenyánszki Csillával készített interjú az alábbi linken érhető el, ahol bővebben lehet olvasni munkásságáról, és arról, hogy egy kisfiú anyukájaként hogyan szervezte meg a három hónapos rezidencia-programot a hozzá hasonló helyzetben lévő, nemrég szülővé vált művészeknek.

full_005790.jpg
„hogy hol van a határ ember és tárgy között, ezzel játszok, ezt feszegetem”

Klenyánszki Csilla fotográfus 1986-ban született Budapesten. Kezdetben a Színművészetire készült, de a gimnázium után bölcsészpályára ment, a Károli Gáspár Református Egyetem néderlandisztika szakán folytatta tanulmányait. Nyelvismeret acélozása céljából Hollandiába költözött bébiszitterkedni. Rotterdamban felvételizett a Willem de Kooning Academy frissen indult fotó szakára, ahova egyből fel is vették. 2012-ben diplomázott az X Marks The Spot sorozat részeként elkészített My Logic is Gone or Did I Just Find It? ...Because Nothing Is More Abstract Than Our Own Reality című diplomamunkájával. Munkáiban ismerős, egyszerű tárgyakat látunk, amelyeket saját környezetéből emel ki, hogy a kamera előtt építsen belőlük tornyot, szökőkutat, csapdát, csendéletet. Egy két és fél éves kisfiú anyukájaként tavaly tető alá hozott egy három hónapos rezidencia programot hozzá hasonló helyzetben lévő, nemrég szülővé vált művészeknek. Jelenleg Amszterdamban él és dolgozik, és egyre többet jár haza is, általában a Trapéz Galéria meghívására.
 

full_005985.png
A Szupernova Design közreműködésével megszületett a Loffice-család legújabb tagja

A belvárosi design iroda, Budapest VI. kerületében, az Oktogon és a Hősök tere között, a Sonnenberg-villában várja első lakóit. A Munkácsy utcai épület az Iparművészeti Múzeum szecessziós építészetről szóló válogatásában is szerepel és műemléki értéket képvisel.