Hősnőké a jövő!
A Loffice Coworkid és a Coca-Cola Magyarország közös nőnapi kampányfilmje
Ezzel a szlogennel publikálta közös nőnapi kampányfilmjét a Coca-Cola Magyarország és a Loffice Coworkid.
A tavalyi évben sikerrel futó #jövőanyukája programsorozatot követően a két szervezet idén is folytatja együttműködését, és az év folyamán több szakmai nappal, vállalkozói workshoppal, munkaerőpiaci visszatérést támogató meetuppal és #énjövőm tréninggel készül, hogy elősegítse a nők esélyegyenlőségének javítását és hősnővé válását.
Az anyák támogatására, a művészeti alkotómunkájuk segítésére már rezidencia-program is elérhető, amiről Klenyánszki Csilla mesélt nekünk egy korábbi interjúnkban:
Artmagazin: Kezdeményeztél is egy rezidencia-programot ezzel az élethelyzettel kapcsolatban, a Mothers in Arts Residency-t.
Klenyánszki Csilla: Van egy rendhagyó online rezidencia-projekt anyáknak, az ARIM, aminek a kitalálója egy angol, de Amerikában élő művész, Lenka Clayton. Az a lényege, hogy ad egy know-how-t, egy keretet rezidencia-programhoz, amit aztán saját magad csinálsz meg. Ennek segítségével csináltam egy tervet, amivel pályáztam a kezdő képzőművészeket segítő Mondriaan Fonds-hoz Hollandiában. A pályázatba belevettem a Mothers in Arts Residency projektet úgy, hogy ezt az online dolgot fizikaivá szerettem volna tenni. Meg is kaptam az ösztöndíjat, és megcsináltuk a rezidenciát, ami három hónap volt tavaly március és június között. Készítettünk egy weboldalt, volt egy open call, amire kilencvenen jelentkeztek a világon mindenhonnan, Új-Zélandtól kezdve Amerikán át. Közülük kiválasztottam három művészt, ketten Amszterdamban élő, de külföldi alkotók voltak, a harmadik pedig Brazíliából jött a kislányával az adott időszakra.
A Klenyánszki Csillával készített interjú az alábbi linken érhető el, ahol bővebben lehet olvasni munkásságáról, és arról, hogy egy kisfiú anyukájaként hogyan szervezte meg a három hónapos rezidencia-programot a hozzá hasonló helyzetben lévő, nemrég szülővé vált művészeknek.